Svůdné billboardy ohrožují řidiče

24. srpna 2005 v 17:23 |  Zajímavosti
Studie ukazuje, že řidič je ohrožen pohledem na emotivní billboard


Studie amerických psychologů na vnímaní vysoce emotivních optických vjemů dokazuje, že člověk není schopen při shlédnutí takovéhoto obrazu zpracovávat další optické podněty. Při zkoušce ukazovali lidem v rychlém sledu obrázky a pokud se mezi nimi objevil nějaký s erotickým nebo násilnickým tématem, nebyli si většinou schopni zapamatovat ten následující. Tohle zjištění povede nejspíš ke zrušení "nebezpečných" billboardů podél silnic. Zatím nebyl hlášen případ, že by motorista při pohledu na svůdnou slečnu upadal do "kómatu" a havaroval. Lidé jsou už tak přesyceni všudypřítomnou reklamou, že nějaký billboard už je moc slabý kafe, aby stál za povšimnutí. Ale Amerika je Amerika. Povolit se dá všechno a stejně tak i zakázat. Stačí pár nespokojených puritánů a vznikne další mediální téma, jak už je v téhle zemi zvykem. Naštěstí u nás převládají kolem silnic pouze otravné billboardy a když dojde k výjimce tak je nahradí usměvavý politik. A že by při pohledu na "upřímně" myslícího chlapce řidiči nemohli odtrhnout zrak? Tohle zřejmě nehrozí.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama